Επιστροφές Προϊόντων

Οι επιστροφές προϊόντων είναι αποδεκτές από την εταιρία για οποιοδήποτε λόγο.

Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς. Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν προϊόντα εντός δεκαπέντε ημερών από την παραλαβή. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος από την εταιρία.

Αν τα προϊόντα επιστρέφονται λόγω ελαττώματος ή λανθασμένης αποστολής, η εταιρία αναλαμβάνει το κόστος επιστροφής και την επιστροφή των χρημάτων. Διαφορετικά, τα έξοδα επιστροφής κυμαίνονται από 3.5€ έως 9€ ανάλογα με το βάρος. Για τις επιστροφές, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρία μέσω τηλεφώνου ή email.

Σε περίπτωση αγοράς εξ αποστάσεως, ο πελάτης μπορεί να υπαναχωρήσει και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκαπέντε ημερών από την παραλαβή, με το προϊόν να πρέπει να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, χωρίς σημάδια χρήσης ή φθοράς, και να συνοδεύεται από τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Η επιστροφή γίνεται δεκτή μόνο εάν το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή φθαρεί και ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο αγοραστής που κάνει αγορές εξ αποστάσεως (διαδικτυακά) έχει το προνόμιο να ζητήσει την ακύρωση της αγοράς του και να επιστρέψει το είδος που απέκτησε από το διαδικτυακό μας κατάστημα εντός ενός χρονικού διαστήματος δεκαπέντε (15) ημερών από την ημέρα παραλαβής του.

Το εν λόγω προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην εταιρεία μέσα στο ίδιο χρονικό περιθώριο από την ημέρα καταθέσεως της αίτησης ακύρωσης. Πρέπει να επιστραφεί σε τέλεια κατάσταση, όπως ακριβώς παραδόθηκε στον πελάτη, χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί, να μην έχει ανοιχτεί, να μην παρουσιάζει καμία φθορά ούτε στο προϊόν ούτε στη συσκευασία του, και να συνοδεύεται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα και την συσκευασία του. Για την αποδοχή της επιστροφής, απαιτούνται τα αρχικά δικαιολογητικά της αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο).

Επιστροφές στις οποίες το προϊόν δείχνει ξεκάθαρα σημάδια χρήσης ή κατάχρησης δεν είναι αποδεκτές. Οι δαπάνες επιστροφής του προϊόντος βαραίνουν τον πελάτη. Εάν το προϊόν στάλθηκε στον πελάτη χωρίς να του επιβαρυνθούν τα μεταφορικά έξοδα, τότε ο πελάτης θα πρέπει να επιβαρυνθεί και με το κόστος της αρχικής αποστολής.

Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για κάθε μείωση της αξίας του προϊόντος που προκύπτει από τον χειρισμό που ξεπερνά την απλή εξέταση των χαρακτηριστικών, ποιότητας και λειτουργίας του. Για να ασκήσετε το δικαίωμα ακύρωσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή στο hello@petstation.gr.